Aperitif

En skål tillsammans före semestern.

Sommaren är här och semestern närmar sig.

Varför inte hälsa varandra med en aperitif, vänner och bekanta?

En perfekt plats att träffas, njuta av en aperitif och ha en avkopplande pratstund

vid havet. Vi väntar på er på Strandbistron – Kajplats 19 a Strandvägen den 16 juni

från 17,30